Bc. Ksenia Lyuleeva

Master's thesis

Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Abstract:
V diplomové práci jsou popsány dvě klíčové oblasti: kreativita a reklama. Autorka poukazuje na jejich propojenost mezí sebou včetně forem a prostředků. Cílem diplomové práce je inovace stávajícího komunikačního kanálu pro vybranou společnost U-star pomocí návrhu nové podoby marketingové komunikace přes kreativitu v propagaci jejich produktů na sociální síti Instagram. Metoda zpracování obsahuje tvorbu …more
Abstract:
The thesis describes two key areas: creativity and advertising. Author points to interconnection between them, including forms and means. The aim of this thesis is to innovate the existing communication channel for the selected company U-star by designing a new form of marketing communication through creativity in promoting their products on the social network Instagram. The processing method includes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ilona Toufarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní