Bc. Ksenia Lyuleeva

Master's thesis

Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Anotácia:
V diplomové práci jsou popsány dvě klíčové oblasti: kreativita a reklama. Autorka poukazuje na jejich propojenost mezí sebou včetně forem a prostředků. Cílem diplomové práce je inovace stávajícího komunikačního kanálu pro vybranou společnost U-star pomocí návrhu nové podoby marketingové komunikace přes kreativitu v propagaci jejich produktů na sociální síti Instagram. Metoda zpracování obsahuje tvorbu …viac
Abstract:
The thesis describes two key areas: creativity and advertising. Author points to interconnection between them, including forms and means. The aim of this thesis is to innovate the existing communication channel for the selected company U-star by designing a new form of marketing communication through creativity in promoting their products on the social network Instagram. The processing method includes …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní