Mgr. Alena Julínková

Bakalářská práce

Dítě v reklamě časopisů pro ženy. Reprezentace ideálu výchovy dětí v české a zahraniční časopisecké reklamě

Representing Childhood and Ideals of Upbringing in Czech and Foreign Advertisements
Anotace:
Cílem této práce je analýza způsobu vnímání dětství a ideálů výchovy dětí v české společnosti a komparace těchto českých trendů s výsledky západoevropské analýzy Malene Gram Reprezentace ideálu výchovy dětství v současné evropské tištěné reklamě, která byla otištěna v časopise Childhood v roce 2004. Metodologie práce je založena na využití kvantitativní a kvalitativní analýzy obsahu vzorku 100 reklam …více
Abstract:
The aim of this study is to analyze the way of perceiving childhood and the ideals of upbringing in the Czech society, and comparison of these Czech trends with the results of Grams western European analysis Ideals for upbringing represented in contemporary European advertisements, published in Childhood magazine in 2004. Methodology of this study is based on using both qualitative and quantitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2006
  • Vedoucí: Mgr. Igor Nosál, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Sociologie