Marketing Strategy for Jumex on Czech Market – Cristina Edith Herrera Llanes
Cristina Edith Herrera Llanes
Master's thesis
Marketing Strategy for Jumex on Czech Market
The Positioning Strategy of JUMEX
Abstract:
AbstraktV globalizovaném světě, v němž žijeme dnes, podniky každodenně zápasí o konkurenci mezi sebou s cílem dosáhnout silného postavení v konkrétním trhu. Aby bylo možné dosáhnout toho, firmy se rozhodly překročit hranice a dobýt nové mezinárodní trhy.V téhle diplomové práci se bude pojednávat o společnost JUMEX, mexickou společnost, která se snaží představit své výrobky na českém trhu. Tahle práce …moreAbstract:
In a globalized world where we live in today, companies struggle every day the compe-tition among them with the objective of achieve a strong position in a specific market share, to be able to achieve this an embrace an even bigger market, firms had decided to cross borders and conquer new international markets.This is the case of JUMEX, a Mexican company that is trying to introduce their prod-ucts …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71548
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2017
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Ludmila Štěrbová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71548
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
Richard Schneider -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand analysis of Barefoot Wine
Valerie Cibulková -
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Dingyi Yu -
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
Rusudan Gaprindashvili