Cristina Edith Herrera Llanes

Master's thesis

Marketing Strategy for Jumex on Czech Market

The Positioning Strategy of JUMEX
Abstract:
AbstraktV globalizovaném světě, v němž žijeme dnes, podniky každodenně zápasí o konkurenci mezi sebou s cílem dosáhnout silného postavení v konkrétním trhu. Aby bylo možné dosáhnout toho, firmy se rozhodly překročit hranice a dobýt nové mezinárodní trhy.V téhle diplomové práci se bude pojednávat o společnost JUMEX, mexickou společnost, která se snaží představit své výrobky na českém trhu. Tahle práce …more
Abstract:
In a globalized world where we live in today, companies struggle every day the compe-tition among them with the objective of achieve a strong position in a specific market share, to be able to achieve this an embrace an even bigger market, firms had decided to cross borders and conquer new international markets.This is the case of JUMEX, a Mexican company that is trying to introduce their prod-ucts …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2017
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Ludmila Štěrbová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71548

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities