Bc. Tereza REHNOVÁ, DiS.

Bachelor's thesis

Jazyková připravenost u dětí na konci předškolního období v porovnání s předškolním kurikulem

Language skills in children at the end of the preschool period compared with the pre-school curriculum
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je "Jazyková připravenost u dětí na konci předškolního období v porovnáním s předškolním kurikulem". Cílem práce je uvedení jazykové připravenosti dětí v předškolním věku pro další povinné vzdělávání. V teoretická část je zaměřená na témata, která se týkají dítěte v předškolním věku a jeho charakteristika, vývojem řeči dětí v předškolním věku, rozvojem jazykových dovedností …more
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is "Language readiness in children at the end of the preschool period in comparison with the pre-school curriculum." The aim of the thesis is the introduction of language awareness in preschool children for further education compulsory. The theoretical part focuses on topics that relate to the child of preschool age and its characteristics, language development in preschool …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 12. 2014
  • Supervisor: Mgr. Jarmila Nováková Hořejší

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

REHNOVÁ, Tereza. Jazyková připravenost u dětí na konci předškolního období v porovnání s předškolním kurikulem. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta