Similes with Colour Terms: A Corpus-based Study – Martina NOVOTNÁ
Martina NOVOTNÁ
Bakalářská práce
Similes with Colour Terms: A Corpus-based Study
Similes with Colour Terms: A Corpus-based Study
Abstract:
This bachelor thesis is a corpus-based study which deals with similes with five basic colour terms ? red, yellow, orange, purple and pink. Firstly, the thesis provides a theoretical background that concerns similes, metaphors and comparisons. This is followed by the definition of basic colour terminology based mainly on the research by Berlin and Kay (1991). Moreover, research questions are formulated …víceAbstract:
Tato bakalářská práce je korpusovou studií, která se zabývá přirovnáními s pěti základními termíny pro barvy, a to červenou, žlutou, oranžovou, fialovou a růžovou. Nejdříve se práce věnuje teorii, která se týká přirovnání, metafor a srovnání. Tyto teoretické poznatky pokračují definicí základní terminologie barev, jež vychází především z výzkumu Berlina a Kaye (1991). Teoretickou část uzavírá formulace …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Michaela Martinková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Martina. Similes with Colour Terms: A Corpus-based Study. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglická filologie - Ruská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Fundamentální analýza akciových společností Coca Cola a Pepsi
Jaroslav Šnajdar -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová -
Estetické aspekty v reklamách společnosti The Coca-Cola Company
Nicole Žďárská -
Modální sloveso „would“ - popis užití a funkcí v současné britské a americké angličtině na základě korpusové analýzy (COCA/BNC-BYU).
Ada Nanić -
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš -
Konkurence syntetického a analytického způsobu stupňování adjektiv v současné angličtině – popis na základě korpusové analýzy (COCA, BYU-BNC).
Denisa Novotná -
Case study of Coca Cola and its strategy in the Russian Market
Maria Shkurenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva