Veronika Stebilová

Bakalářská práce

Personální marketing

Personnel marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat nástroje personálního marketingu a analyzovat efektivitu jejich aplikace v interní podnikové praxi, na základě zjištěných ukazatelů pak poskytnout doporučení pro optimalizaci interních postupů ve vztahu k personálnímu marketingu. K vytvoření teoretické části byly použity výstupy z rešerše odborné literatury. Pro měření efektivity bylo využito dat získaných z dotazníkového …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to describe implements of personnel marketing and analyse effectivity of its application in internal company practice. Then, based on the identified indicators, provide recommendations for optimizing internal procedures according to personnel marketing. For the formulation of the theoretical part, outputs from the literature research were used. To acquire data to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: Marek Stříteský
  • Oponent: Veronika Motlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54753

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management