Adam Koštůr

Master's thesis

Employer brand management v České republice

Employer brand management in Czech Republic
Abstract:
Cílem této práce je objasnit, jaké nástroje jsou používány při tvorbě značky, jak se ze značky stane brand, popřípadě v čem se tyto pojmy liší a jak se tyto poznatky aplikují v oblasti personalistiky. Součástí práce je též výzkum, jaké faktory ovlivňují pracovníky při rozhodování o jejich zaměstnavateli a následná konfrontace výsledků tohoto průzkumu i teoretických poznatků s aktivitami firmy Amazon …more
Abstract:
The goal of this diploma thesis is to clarify the tools used in the creation of the brand, how the brand becomes an actual „brand“, how these terms differ, and how this knowledge can be applied in the field of human resources. The thesis also includes research of factors influencing candidates, when making the decision about their employer and the subsequent confrontation of the results of this survey …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: Zuzana Dvořáková
  • Reader: Radovan Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73469