Uplatnění netradičních marketingových komunikačních nástrojů – František Hájek
František Hájek
Bachelor's thesis
Uplatnění netradičních marketingových komunikačních nástrojů
Application of non-traditional marketing communication tools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikačními nástroji. Charakterizovány jsou tradiční i netradiční nástroje, součástí práce je také jejich komparace. Velký prostor je pak věnován product placementu se zaměřením na jeho využití prostřednictvím YouTuberů. Je vysvětlen pojem YouTuber a specifika tohoto povolání. Řešena je problematika product placementu na YouTube z pohledu firem i YouTuberů …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with marketing communication tools. It describes both traditional and non-traditional tools including their comparison. Product placement is discussed in much greater extent with focus on its use through the YouTubers. It explains the term YouTuber and specifics of this job. The thesis explores the issue of product placement on YouTube from a perspective of companies and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hájek, František. Uplatnění netradičních marketingových komunikačních nástrojů. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Plodková -
Marketingová komunikace - product placement
Viktória Včelková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights