Klára MALÁ

Bakalářská práce

Marketing hotelových služeb

Marketing of Hotel Services
Anotace:
Cílem mé práce je umět získat z průběhu, poznatků a výsledků marketingové analýzy potřebné informace, kterými stanovím konkurenční postavení areálu Lázně Evženie v Klášterci nad Ohří a okolí. Po provedení této analýzy jsem dospěla k závěru, že vybudování areálu, který nabízí komplex specifických služeb, prospěje zejména ke zviditelnění města Klášterce nad Ohří. Na rozdíl od většiny obyvatel Klášterce …více
Abstract:
The effort of my work aims at determining the competitive position of the health resort 'qLázně Evženie'q in Klášterec nad Ohří region via the profound marketing analysis. The objective is then to set the competitive position among other regional subjects and propose possible changes in a targeting the market and a marketing mix. One of the main outcomes of my analysis was that the health resort ` …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Jetmar Oldřich, Ph.D., MRCVS

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická
http://arl.ujep.cz/