Klára MALÁ
Bakalářská práce
Marketing hotelových služeb
Marketing of Hotel Services
Anotace:
Cílem mé práce je umět získat z průběhu, poznatků a výsledků marketingové analýzy potřebné informace, kterými stanovím konkurenční postavení areálu Lázně Evženie v Klášterci nad Ohří a okolí. Po provedení této analýzy jsem dospěla k závěru, že vybudování areálu, který nabízí komplex specifických služeb, prospěje zejména ke zviditelnění města Klášterce nad Ohří. Na rozdíl od většiny obyvatel Klášterce …víceAbstract:
The effort of my work aims at determining the competitive position of the health resort 'qLázně Evženie'q in Klášterec nad Ohří region via the profound marketing analysis. The objective is then to set the competitive position among other regional subjects and propose possible changes in a targeting the market and a marketing mix. One of the main outcomes of my analysis was that the health resort ` …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/4243
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Jetmar Oldřich, Ph.D., MRCVS
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomickáhttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak