Nina Ringgard Bak
Bakalářská práce
Symbols in Visual Imagery
Symboly ve vizuálních obrazech
Anotace:
This is a study of the definition, history, form and use of symbols, applicable to visual imagery andart, and as such applicable to the field of photography. This text argues for a definition of symbolsinto two categories: personal symbols (symbols which meaning is understood by one person) andshared symbols (symbols which symbolic meaning is shared by two or more people). It contains ahistoric overview …víceAbstract:
To je studie o definici, historii, formy a používání symbolů, vztahujících se na vizuální představivosti a umění, a jako takový se vztahují na oblasti fotografie. Tento text uvádí na definici symbolů do dvou kategorií: osobní symboly (symboly, které význam chápe jednu osobu) a společné symboly (symboly, které symbolický význam je společné pro dva nebo více lidí). Obsahuje historický přehled symbolické …víceKlíčová slova
teorie fotografieObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2013
- Vedoucí: Robert SILVERIO
- Oponent: Štěpán GRYGAR
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Juxtapozice současné teorie fotografie
Adam Holubovský -
Teorie fotografie v kontextu vizuální kultury: Otázka estetického hodnocení
Barbora Kundračíková -
Václav Jírů: Teorie fotografie
Barbora Kundračíková -
Fotografie jako historický pramen. Fotografie v procesu budování nové, socialistické skutečnosti.
Barbora Kundračíková -
1. Teoretická část:\nl{}Krása ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Vierka Vojčiaková - Portfolio\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Teorie krásy
Matej Chrenka -
Moralismus a teorie dokumentární fotografie
Barbora Kundračíková -
Jiří Jeníček: Teorie aktualizované fotografie
Barbora Kundračíková -
Vývoj fotografie a význam současné reportážní a dokumentární fotografie
Kristýna Řádková