Vlastní výrobky, jejich obchodování v podniku – Jan ŘEHOUŠEK
Jan ŘEHOUŠEK
Diplomová práce
Vlastní výrobky, jejich obchodování v podniku
Products dealing in the firm
Anotace:
Analýza prodeje a skladových zásob vlastních výrobků. Analýza struktury prodeje a obrat vlastních výrobků v podniku. Řízení zásob, ABC analýza, optimalizace a normování. Kalkulace nákladů a cen a podmínky prodeje. Navrhnutí zavedení skladu na vlastní výrobky a aplikace metody Kanban na vlastní výrobky. Návrhy doplnění vnitropodnikových směrnic.Abstract:
Analysis of sales and level of stocks of finished products. Analysis of structure of selling and assessment of turnover and dealing finished products in the firm. Inventory management, ABC analysis, optimisation and materials norm. Cost calculation, pricing and sales condition. The proposal for formation the stocks of finished goods in the warehouse. Implementation the method Kanban for finished goods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Zveřejnit od: 30. 4. 2008
Identifikátor:
8777
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Jindřiška Kouřilová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘEHOUŠEK, Jan. Vlastní výrobky, jejich obchodování v podniku. Č. Bud., 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané formy prodeje biopotravin - obchodní řetězce
Zdeňka JEŽKOVÁ -
Obchodní podmínky jako část smlouvy uzavírané se spotřebitelem při prodeji zboží přes internet
Martin Valenta -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Návrh kalkulace ceny hotového výrobku
Renata Kadaňková -
Kalkulace nákladů ve vybraném podniku
Ondřej Kučera -
Vliv reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy
Olga Sulzerová -
Vliv reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy
Denisa Štěpánková -
Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy
Michaela Jerhotová
Název
Vložil
Vloženo
Práva