Bc. Lenka Obročníková

Master's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve finančních institucích

New trends in marketing communications and their use in financial institutions
Abstract:
Diplomová práce, s názvem „Nové trendy v marketingové komunikaci finančních institucí“, se zabývá marketingem ve zcela specifickém prostředí, kterým je trh finančních institucí. V první kapitole jsou popsána teoretická východiska zkoumané problematiky se zaměřením na proces tvorby efektivní marketingové komunikace, spolu s rozvedením problematiky marketingového mixu v rámci finančních institucí. Následuje …more
Abstract:
Master´s thesis named „New trends in marketing communication and their use in financial institutions“ is focused on marketing communication in very specific enviroment of financial institutions market. In first chapter are defined teoretical aspects of examinated issue focused on creation of effective marketing strategy and theory of marketing mix of financial institutions. Next chapter describes marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Zuzana Voľanská, PhD., prof. Ing. Anna Šatanová, CSc.
  • Reader: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK