Bc. Ivana Hnilová

Master's thesis

Pronunciation Teaching to Lower Secondary Students: Aspects of Connected Speech

Pronunciation Teaching to Lower Secondary Students: Aspects of Connected Speech
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá tématem procvičování aspektů tzv. connected speech v hodinách anglického jazyka u žáků druhého stupně základních škol. Pokud mají žáci alespoň ponětí o tomto fenoménu, tyto znalosti jim mohou pomoci lépe porozumět plynulé mluvené řeči rodilých mluvčích, při poslechu anglických písní nebo sledování filmů a seriálů v anglickém jazyce. Pro žáky, jejichž úroveň anglického …viac
Abstract:
The diploma thesis “Pronunciation Teaching to Lower Secondary Students: Aspects of Connected Speech” deals with the question of practising connected speech features in English lessons. Being aware of aspects of connected speech might help learners of the English language to comprehend the spoken language when they listen to English native speakers, English songs or watch TV, movies or series in the …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
  • Vedúci: Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Ondráček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy