Jan Lokajíček

Bachelor's thesis

Vládní kampaň pro americký radar

The goernment campaign for the american radar
Abstract:
Tématem práce je politický marketing a jeho uplatnění v kampani pro plánovanou výstavbu radarové základny Spojených států na území ČR. První část je věnována politickým vyjednáváním, která vedla k myšlence vybudovat v Česku radar a navazujícím skutečnostem, které vedly k opuštění myšlenky tento radar vybudovat. Dále je v práci popsáno zajištění kampaně pro radar ze strany vlády a propagační materiály …more
Abstract:
This work analyzes the use of political marketing in campaign for the American radar in the Czech Republic. Its objective is to analyze the key factors which led to the failure of that campaign. At the beginning, political negotiations which led to the idea of radar are mentioned, followed by description of how the campaign was arranged by the government and what the promotional materials were. At …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: Vladimíra Dvořáková
  • Reader: Karel Müller

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22078