Organizační formy vyučování z hlediska komunikace na 2. stupni ZŠ – Bc. Eva MICHALČÍKOVÁ
Bc. Eva MICHALČÍKOVÁ
Master's thesis
Organizační formy vyučování z hlediska komunikace na 2. stupni ZŠ
Organizational forms of teaching in secondary stage of primary school from communication point of view
Anotácia:
Výzkumným cílem této diplomové práce bylo zjistit, jaké druhy organizačních forem vyučování z hlediska komunikace jsou využívány českými učiteli při výuce ČJ (mluvnice) v 6. třídě. Chtěli jsme se dozvědět, zda učitelé reflektují komunikační aspekt při volbě konkrétní formy vyučování. Zajímala nás také obliba jednotlivých forem vyučování u žáků. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část blíže …viacAbstract:
The research goal of this thesis was to find out what kinds of organizational forms of teaching in terms of communication are used by Czech teachers in teaching Czech (spoken language) in 6th grade. We wanted to know if teachers reflected the communication aspect when choosing a form of teaching. We were also interested in the popularity of individual forms of teaching with pupils. The thesis is divided …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Dana Vicherková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MICHALČÍKOVÁ, Eva. Organizační formy vyučování z hlediska komunikace na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2k-cj-ov-12
Práce na příbuzné téma
-
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ -
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Vendula PAVLÍKOVÁ -
Komparativní analýza Baby Signs a českého znakového jazyka v rozvoji komunikace u dětí
Kristýna Oberreiterová -
Vnímání utváření vztahu učitel-žák učitelem na ZŠ
Lenka Chytková -
Jakým způsobem nahlížejí na domácí úkoly na základní škole učitel, žák a rodiče žáka
Jesika Lapešová -
Zvládání kázně ve vztahu učitel - žák a žák - učitel
Ivana DANIELOVÁ