Nela MAJEROVÁ

Bachelor's thesis

Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics

Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics
Abstract:
This thesis examines the communication strategies in promotional discourse, specifically focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics. The aim of the bachelor thesis will be to map the linguistic/non-linguistic communication strategies that occur in advertising campaigns falling into the areas of hard and soft selling. On the basis of the compiled corpus, both linguistic (i.e. semantic, …viac
Abstract:
Tato práce zkoumá komunikační strategie v propagačním diskurzu, konkrétně se zaměřuje na reklamní taktiky tvrdého a měkkého prodeje. Cílem bakalářské práce bude zmapovat jazykové/nelingvistické komunikační strategie, které se vyskytují v reklamních kampaních spadajících do oblasti tvrdého a měkkého prodeje. Na základě sestaveného korpusu byly shromážděny a analyzovány jak jazykové (tj. sémantické, …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAJEROVÁ, Nela. Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
English Philology / English Language in professional communication

Práce na příbuzné téma