Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics – Nela MAJEROVÁ
Nela MAJEROVÁ
Bachelor's thesis
Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics
Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics
Abstract:
This thesis examines the communication strategies in promotional discourse, specifically focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics. The aim of the bachelor thesis will be to map the linguistic/non-linguistic communication strategies that occur in advertising campaigns falling into the areas of hard and soft selling. On the basis of the compiled corpus, both linguistic (i.e. semantic, …viacAbstract:
Tato práce zkoumá komunikační strategie v propagačním diskurzu, konkrétně se zaměřuje na reklamní taktiky tvrdého a měkkého prodeje. Cílem bakalářské práce bude zmapovat jazykové/nelingvistické komunikační strategie, které se vyskytují v reklamních kampaních spadajících do oblasti tvrdého a měkkého prodeje. Na základě sestaveného korpusu byly shromážděny a analyzovány jak jazykové (tj. sémantické, …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAJEROVÁ, Nela. \textit{Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Faculty of Arts. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/itet17/.
Jak správně citovat práci
MAJEROVÁ, Nela. Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
English Philology / English Language in professional communication
Práce na příbuzné téma
-
Obecné postoje k reklamě
Dana Hurtová