Kauzální modely v hodnocení spokojenosti zákazníků – Roman Demčák
Roman Demčák
Bakalářská práce
Kauzální modely v hodnocení spokojenosti zákazníků
Causal Models in the Evaluation of Customer Satisfaction
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zaměřit se na vývoj a historii kauzálních modelů pro hodnocení spokojenosti zákazníka s výrobky a službami. Představit využití těchto modelů především jako nástrojů pro národní a mezinárodní benchmark a nefinanční hodnocení podniků. Věnovat pozornost národním indexům spokojenosti ACSI a EPSI Rating s důrazem na výsledky evropských studií v oblasti bankovních služeb a …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to focus on the development and the history of causal models used for evaluation of customers’ satisfaction with products and services. To present the utilization of such models particularly as tools for national and international benchmarks and non-financial reporting of companies. To pay attention to national indices of contentment ACSI and EPSI Rating with …víceKeywords
Spokojenost zákazníka Kauzální model Americký index spokojenosti zákazníka ACSI Evropský index spokojenosti zákazníka EPSI Rating Nefinanční hodnocení podniků. Customer satisfaction Causal model American Customer Satisfaction Index ACSI European Customer Satisfaction Index European Performance Satisfaction Index EPSI Rating Non-financial reporting of companies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/82041
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Petra Halfarová
- Oponent: Jaroslav Nenadál
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DEMČÁK, Roman. \textit{Kauzální modely v hodnocení spokojenosti zákazníků}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/itmuv4/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Luděk Hrdlička -
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Michaela Špačková -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová -
Analýza spokojenosti zákazníků s mobilní aplikaci
Anastasia Zhurbenko -
Měření spokojenosti zákazníků se službami České pošty, s.p.
Hana Kurajská -
Analýza spokojenosti studentů se službami vybrané fakulty vysoké školy
Emilie Juřicová -
Měření spokojenosti zákazníků se službami hypermarketu
Aneta Křížová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Luděk Hrdlička