Mgr. Barbora Kratochvílová

Bakalářská práce

Use of Translation in Teaching English as a Second Language

Use of Translation in Teaching English as a Second Language
Anotace:
Cílem této práce je poukázat na to, že odklon od použití překladu při výuce cizích jazyků je pedagogicky neopodstatněný, a proto by mělo být jeho užití znovu zváženo. Tato práce obsahuje mnoho argumentů podporujících užití překladu ve výuce a snaží se prokázat jeho prospěšnost pro studenty. Tato práce také ukazuje, že překlad je vhodný pro studenty s jakoukoliv úrovní znalostí druhého jazyka, pokud …více
Abstract:
The aim of this thesis is to show that the rejection of translation from the foreign language classrooms is not pedagogically justifiable and its use needs to be reconsidered. The thesis offers a number of arguments supporting the use of translation in language teaching and tries to prove its usefulness for the students. It is argued that translation is a beneficial resource for students of all levels …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2014
  • Vedoucí: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
  • Oponent: Mgr. Jarmila Dezortová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta