Jan VRÁGA

Bakalářská práce

Deadmau5-marketing umělce hudebního průmyslu

Deadmau5-Artist Marketing in Music Industry
Anotace:
Bakalarska prace se zabyva marketingem umelce-hudebniho producenta s pseudonymem Deadmau5. Teoretickacka cast je zamerena na problematiku hudby, historie hudebniho prumyslu a lehce se dotkne statusu celebrity. V prakticke casti autor provede resersi marketingovych aktivit, pricemz bude vychazet z teorie marketingu. Nasledny vyzkum na youtube by mel alespon z casti objasnit oblibenost ci neoblibenost …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with artist marketing-music producer, whose pseudonym is Deadmau5. The theoretical part is concern about music, history of music industry and slightly about celebrity status. Author make search of marketing aktivit while this search is based on marketing theory. Youtube research should at least partialy clarify popularity of some of the marketing activities. Research in focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRÁGA, Jan. Deadmau5-marketing umělce hudebního průmyslu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe