Bc. Lenka Fibichrová

Master's thesis

Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu

Plan of Marketing Communication Focus on Corporate Identity for a Newly Arising Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingové komunikace s využitím prvků firem-ní identity pro nově vznikající firmu působící v hostinském odvětví. První část je věnována rozboru literárních pramenů vztahující se k problematice firemní identity a její roli při tvorbě plánu marketingové komunikace. V následující části je před-staven podnik a jeho tržní prostředí, které bylo podrobeno analýzou …more
Abstract:
This diploma thesis aims to create marketing communication plan with the use of the fea-tures of corporate identity for the newly formed company which is active in hospitality industry. First part includes analysis of the literary sources that relates to issues of corporate identity and its role in creating marketing communication plan. In the next part the company is in-troduced and also its market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Vlastimil Bijota

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Fibichrová, Lenka. Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management