Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu – Bc. Lenka Fibichrová
Bc. Lenka Fibichrová
Master's thesis
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Plan of Marketing Communication Focus on Corporate Identity for a Newly Arising Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingové komunikace s využitím prvků firem-ní identity pro nově vznikající firmu působící v hostinském odvětví. První část je věnována rozboru literárních pramenů vztahující se k problematice firemní identity a její roli při tvorbě plánu marketingové komunikace. V následující části je před-staven podnik a jeho tržní prostředí, které bylo podrobeno analýzou …moreAbstract:
This diploma thesis aims to create marketing communication plan with the use of the fea-tures of corporate identity for the newly formed company which is active in hospitality industry. First part includes analysis of the literary sources that relates to issues of corporate identity and its role in creating marketing communication plan. In the next part the company is in-troduced and also its market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIBICHROVÁ, Lenka. \textit{Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/iu943m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fibichrová, Lenka. Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Plán marketingové komunikace společnosti ISP Green pro rok 2023
Johana Máhrlová -
Plán marketingové komunikace vybrané společnosti
Michaela Dvorská -
Plán marketingové komunikace nové služby zakázkového pečení ve Zlíně
Terezie Dobešová