Nabídka speciálních piv zaměřená na mladou generaci – Martin Mohaupt
Martin Mohaupt
Bakalářská práce
Nabídka speciálních piv zaměřená na mladou generaci
Special offer beers aimed at the younger generation
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na nabídku speciálních, konkrétně ochucených, piv v portfoliu českých pivovarů. Český pivní trh ještě není nasycen a společnosti hledají mezery v nabídce produktů. Jedním z posledních hitů předchozích třech let jsou ochucená piva. V teoretické části se bakalářská práce zaměřuje obecněji na pivo. Popisuje se zde jeho historie, výroba a v posledních dvou podkapitolách se …víceAbstract:
The bachelor´s dissertation is focused on offer of special, flavored, beer in Czech breweries portfolio. Breweries are looking for a gaps in a beer market, because is not saturated yet. In past three years on of the last hits in Czech republic are flavored beer. Theoretical part of bachelor´s dissertation informs about the beer in general. It describes beer history, production and in the last two subchapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12131/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Dana Johnová
- Oponent: Ing. Vladimír Filip
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOHAUPT, Martin. \textit{Nabídka speciálních piv zaměřená na mladou generaci}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/iubq2j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele
Julius Wenig -
Indian beer market: challenges, solutions for growth
Kavit Pankajbhai Shah -
Factors influencing consumption of beer in Russia
Mikhail Rodovolskiy -
Beer Consumption and Consumers Preferences in the Czech Republic
Lyutsiya Izhbuldina -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Trh s pivem v Pobaltí
Hana Stoklasová