Přístup učitele k řešení kázeňských problémů – Bc. Kateřina Smékalová
Bc. Kateřina Smékalová
Master's thesis
Přístup učitele k řešení kázeňských problémů
The teacher's approach to dealing with discipline problems
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou kázně na druhém stupni základní školy. Teoretická část se zaměřuje na současné pojetí kázně, projevy a příčiny neukázněného chování, možné přístupy k řešení kázeňských problémů, prevenci, diagnostiku, řešení konkrétních kázeňských problémů, a spolupráci se školním poradenským pracovištěm. Empirická část je věnována kvalitativnímu výzkumnému šetření, jehož cílem …viacAbstract:
This thesis deals with disciplinary problems in lower secondary school. The theoretical part focuses on current concepts of discipline, manifestations and causes of indiscipline, possible means and methods that deal with discipline problems, prevention, diagnostics, particular discipline problems and their solutions, and cooperation with a school counselling centre. The practical part contains research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ungo0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedúci: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
- Oponent: Mgr. Jana Létalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie prevence disciplinárních problémů v hodinách angličtiny na 2.stupni základních škol
Markéta SCHWARZOVÁ KOPAČKOVÁ -
Přístup učitele k řešení kázeňských problémů na středních odborných školách
Renata Poláková -
Efektivní pedagogická komunikace ve vybrané výuce při řešení kázeňských problémů
Václav ČAPEK -
Rozdílné postoje učitelů a žáků k řešení kázeňských a vrstevnických problémů na základních školách
Jan Kostka -
Způsoby řešení kázeňských problémů začínajícím učitelem na 1. stupni ZŠ
Blanka MELKOVÁ -
Připravenost začínajících učitelů 1. st. ZŠ na řešení kázeňských problémů ve třídě
Michaela SULKOVÁ -
Řešení kázeňských problémů začínajícím učitelem ve spolupráci s kolegy, odborníky a poradenskými zařízeními
Iva ŠTĚCHOVÁ -
Nejčastější kázeňské problémy ve školách z pohledu učitelů a možnosti jejich řešení
Iva Linhartová