Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji – Bc. Petra Zelinová
Bc. Petra Zelinová
Master's thesis
Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
Mentoring as a Professional Development Tool of Pre-School Teachers in the Zlín Region
Abstract:
Diplomová práce pojednává o využití mentoringu jako nástroje profesního rozvoje začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji. V teoretické části je vymezena profese učitele v kontextu doby, kvalifikace učitele mateřské školy, jeho profesní kompetence a možnosti profesního rozvoje. Dále se práce věnuje mentoringu jako nástroji metodické podpory, uvádějícímu a začínajícímu učiteli a jejich …moreAbstract:
The diploma thesis deals with taking advantage of mentoring as an implement of professional development young pre-school teachers in Zlín region. In theoretical part is specified teacher´s proffesion in context of the time, teacher´s qualification, his vocational competency and chances of vocational development.Next part pays to mentoring as a implement of methodical support, inductive and young teacher …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZELINOVÁ, Petra. \textit{Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2015. Available from: https://theses.cz/id/iuix4f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zelinová, Petra. Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
Tereza Strojilová -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Profesní rozvoj učitelů
Terezie SMUTNÁ -
Vzdělávání a profesní rozvoj učitelů 1. stupně základní školy s akcentem na aktuální požadavky
Tereza ŠANDEROVÁ -
Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol
Barbora Adamicová -
PROFESNÍ ROZVOJ UČITELŮ STŘEDNÍCH ŠKOL
Veronika BAŤKOVÁ -
Profesní rozvoj učitelů praktického vyučování v oboru kadeřník
Iveta Špačková -
Profesní rozvoj učitelů mateřských škol ve vybraných okresech Královéhradeckého kraje
Kateřina Hlaváčková