Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu – Nicola Garbaczová
Nicola Garbaczová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Abstract:
Na základě této bakalářské práce jsou stanoveny analýzy a zhodnocování současného stavu vybraného marketingového subjektu a jeho konkurence marketingové komunikace. Analýza základních pilířů marketingové komunikace a situační analýzy SWOT povede k inovativním změnám ve zkoumaném podnikatelském subjektu a na základě těchto výsledků bude vytvořen budoucí marketingový plán, který optimálně a efektivně …moreAbstract:
Based on this bachelor's thesis, analyzes and evaluations of the current state of the selected marketing entity and its competition in marketing communication are determined. The analysis of the basic pillars of marketing communication and situation analysis of swot will lead to innovative changes in the researched business entity and based on these results, a future marketing plan will be created …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/x2nfr/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Reader: Ing. Lucie Zlatušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GARBACZOVÁ, Nicola. \textit{Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/iuky7z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Current Trends in Corporate Social Responsibility in the Pharmaceutical Industry
Maria Berezovskaya -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
The Relationship between Social Progress and Economic Growth: Assessing Countries' Effectiveness in Translating Growth into Social Progress
Leyla SARIYEVA -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Trendy v oblasti analýzy videa
Kubica Kubica -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Trendy v získávání zaměstnanců
Martin Hloušek