Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu – Nicola Garbaczová
Nicola Garbaczová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Anotácia:
Na základě této bakalářské práce jsou stanoveny analýzy a zhodnocování současného stavu vybraného marketingového subjektu a jeho konkurence marketingové komunikace. Analýza základních pilířů marketingové komunikace a situační analýzy SWOT povede k inovativním změnám ve zkoumaném podnikatelském subjektu a na základě těchto výsledků bude vytvořen budoucí marketingový plán, který optimálně a efektivně …viacAbstract:
Based on this bachelor's thesis, analyzes and evaluations of the current state of the selected marketing entity and its competition in marketing communication are determined. The analysis of the basic pillars of marketing communication and situation analysis of swot will lead to innovative changes in the researched business entity and based on these results, a future marketing plan will be created …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/x2nfr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Zlatušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Current Trends in Corporate Social Responsibility in the Pharmaceutical Industry
Maria Berezovskaya -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
The Relationship between Social Progress and Economic Growth: Assessing Countries' Effectiveness in Translating Growth into Social Progress
Leyla SARIYEVA -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Trendy v oblasti analýzy videa
Kubica Kubica -
Trendy v získávání zaměstnanců
Martin Hloušek