Nicola Garbaczová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu

Abstract:
Na základě této bakalářské práce jsou stanoveny analýzy a zhodnocování současného stavu vybraného marketingového subjektu a jeho konkurence marketingové komunikace. Analýza základních pilířů marketingové komunikace a situační analýzy SWOT povede k inovativním změnám ve zkoumaném podnikatelském subjektu a na základě těchto výsledků bude vytvořen budoucí marketingový plán, který optimálně a efektivně …more
Abstract:
Based on this bachelor's thesis, analyzes and evaluations of the current state of the selected marketing entity and its competition in marketing communication are determined. The analysis of the basic pillars of marketing communication and situation analysis of swot will lead to innovative changes in the researched business entity and based on these results, a future marketing plan will be created …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lucie Zlatušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích