Nicola Garbaczová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu

Anotace:
Na základě této bakalářské práce jsou stanoveny analýzy a zhodnocování současného stavu vybraného marketingového subjektu a jeho konkurence marketingové komunikace. Analýza základních pilířů marketingové komunikace a situační analýzy SWOT povede k inovativním změnám ve zkoumaném podnikatelském subjektu a na základě těchto výsledků bude vytvořen budoucí marketingový plán, který optimálně a efektivně …více
Abstract:
Based on this bachelor's thesis, analyzes and evaluations of the current state of the selected marketing entity and its competition in marketing communication are determined. The analysis of the basic pillars of marketing communication and situation analysis of swot will lead to innovative changes in the researched business entity and based on these results, a future marketing plan will be created …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lucie Zlatušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích