Bc. Markéta Hassmanová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybrané společnosti

Marketing strategy of a chosen company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem rodinné realitní kanceláře působící ve franchisingovém modelu a její konkurenceschopností na trhu. Práce popisuje a na konkrétních příkladech z praxe vysvětluje a ukazuje důležitost marketingové komunikace na realitním trhu. Cílem praktické části je pomocí analýzy marketingové komunikace RE/MAX 4 You navrhnout účinná opatření, která by vedla ke zlepšení orientace …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing of a family real estate agency operating in a franchise model and its competitiveness on the market. The thesis describes and explains the importance of marketing communication in the real estate market using concrete examples from practice. The aim of the practical part is to use the analysis of the marketing communication of RE/MAX 4 You to propose effective measures …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní