Bc. Markéta Hassmanová

Master's thesis

Marketingová strategie vybrané společnosti

Marketing strategy of a chosen company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem rodinné realitní kanceláře působící ve franchisingovém modelu a její konkurenceschopností na trhu. Práce popisuje a na konkrétních příkladech z praxe vysvětluje a ukazuje důležitost marketingové komunikace na realitním trhu. Cílem praktické části je pomocí analýzy marketingové komunikace RE/MAX 4 You navrhnout účinná opatření, která by vedla ke zlepšení orientace …more
Abstract:
This thesis deals with the marketing of a family real estate agency operating in a franchise model and its competitiveness on the market. The thesis describes and explains the importance of marketing communication in the real estate market using concrete examples from practice. The aim of the practical part is to use the analysis of the marketing communication of RE/MAX 4 You to propose effective measures …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2023
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní