Skupinové aktivity osoby s Aspergerovým syndromem v období puberty – Kristýna ŠTUPÁKOVÁ
Kristýna ŠTUPÁKOVÁ
Bakalářská práce
Skupinové aktivity osoby s Aspergerovým syndromem v období puberty
Collective activities of people with Asperger
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám zapojením osoby s Aspergerovým syndromem v období puberty do kolektivu intaktních dětí a jejich společnými aktivitami. Práci jsem rozdělila na dvě klasické části - část teoretickou a část praktickou. V první kapitole teoretické části charakterizuji Aspergerův syndrom a vymezuji některé jeho specifické znaky. Druhá kapitola je zaměřená obecně na období puberty a třetí …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with the integration of a pubescent person with Asperger syndrome with the group of intact children by collective activities during the period of pubescence. The thesis is divided into the two parts, the theoretical and a practical part. The theoretical part consists of three chapters, the first chapter characterizes Asperger syndrome and outlines some of his specific features …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTUPÁKOVÁ, Kristýna. Skupinové aktivity osoby s Aspergerovým syndromem v období puberty. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Aspergerův syndrom u dětí a jeho dopad na kvalitu života
Markéta RATAJOVÁ -
Povědomí rodičů o aktivitách jejich dětí ve volném čase v období puberty
Kamil FROMELIUS -
Autismus u dětí
Vendula Kubánková -
Specifika komunikace v PNP s pacientem s diagnózou autismus
Vičan Vičan -
Autismus, komunikace a média
Radoslava Hyánková -
Výukové moduly pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami- zkouška Brinella - Autismus
Kristýna Seidlová -
Muzikoterapie a autismus - hudba v muzikoterapii jako prostředek ke komunikaci u dětí s autismem
Daniela Krejčí -
AUTISMUS U DÍTĚTE V MŠ A JEHO VLIV NA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAPOJENÍ DO KOLEKTIVU ŽÁKŮ
Karolína STUDENÁ