Michaela Sklenářová

Bakalářská práce

Procesy zákaznického servisu Pivovarů Lobkowicz Group

Anotace:
Stanovení klíčových indikátorů výkonnosti procesů zákaznického servisu. Analýza příslušných procesů zákaznického servisu ve smyslu stanovených indikátorů, definování jejich slabých míst a návrh na řešení těchto slabých míst.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.