Návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO – Bc. Martina Lukášová
Bc. Martina Lukášová
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO
Proposal of Marketing Communications in the Company POWERPLAY STUDIO
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO. Teoretická část diplomové práce byla východiskem pro praktickou část diplo-mové práce. Stěžejními tématy této diplomové práce jsou: marketing služeb, marketingový mix, marketingová komunikace a komunikační mix. Výsledky situačních analýz (SWOT analýza, Porterova analýza 5 konkurenčních sil), analýzy marketingové …viacAbstract:
This thesis is focused on the design of marketing communication of POWERPLAY STUDIO company. The teoretical part of the thesis was the basis for the practical part of the thesis. The main topics of this thesis are: marketing of serveces, marketing mix, marke-ting communication and communication mix. The results of situational analysis (SWOT analysis, Porter´s analysis of five competitive forces), analyzes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zverejniť od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lukášová, Martina. Návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Pavlína Červenková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Jan Kružík -
Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu
Eliška Svobodová -
Marketingová komunikace sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI)
Pavla Tučková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Adéla Pechánková