Fotografie - médium, které ovlivňuje naše vnímání světa – Mgr. Barbora Kabelková
Mgr. Barbora Kabelková
Bakalářská práce
Fotografie - médium, které ovlivňuje naše vnímání světa
Photography - Medium Influencing our Perception of the World
Anotace:
Fotografie je fenoménem, který už svou podstatou ovlivňuje naše vnímání reality. Působí jako výjimečně věrný záznam skutečnosti, zároveň ji však může zkreslovat, zejména co se týče schopnosti manipulovat s realitou obsaženou v „realistických obrázcích“ prostřednictvím počítačů. Fotografie ovlivňuje naše vnímání světa v mnoha směrech, což však funguje i naopak. To, jak vnímáme fotografie, je ovlivňováno …víceAbstract:
Photography is a phenomenon, which in its principle influences our perception of reality. It takes effect like extraordinary realistic registration of reality, photography can mispresentate it in the same time, mainly in the case of ability to manipulate reality included in “realistic pictures” through computers. Photography affects our world reception in many courses, which however works in the contrary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y93tz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: MgA. Evžen Sobek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální obrat a soudobá vizuální kultura
Andrea FIALKOVÁ -
Metamorfózy Jana Žižky z Trocnova v českém umění 2. poloviny 19. století: Pomníková tvorba versus populární vizuální kultura
Petra Šimánková -
Výtvarné umění a vizuální kultura ve výuce matematiky
Eva Trojovská -
Znak a prostor - vizuální kultura veřejného prostoru jako odraz společnosti a doby
Jakub ŠTĚPÁNEK -
How artist Arca is forming mainstream visual culture
Isabella Šimek -
Vizuální kultura reklamního smogu ve veřejném prostoru města Liptovský Mikuláš
Andrej MEDLA -
Vizuální kultura ostravských pivovarů od konce 19. století do současnosti
Markéta ŠIFTAŘOVÁ -
Consumer Culture and Symbolic Boundaries
Rabib Bin Khaled