Pedagogicko-psychologické problémy prokrastinace studentů SOŠ – Ota ŠIKÝŘ
Ota ŠIKÝŘ
Bakalářská práce
Pedagogicko-psychologické problémy prokrastinace studentů SOŠ
Pedagogical-psychological problems procrastination of students SVS
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Pedagogicko-psychologické problémy prokrastinace studentů SOŠ" se zabývá prokrastinací v sekundárním stupni vzdělávání. V teoretické části práce je zmíněno základní vymezení prokrastinace, její historie a současnost. Rozdělení dle druhů, příčin, možných následků a prevence prokrastinace. Praktická část se zabývala názory žáků a žákyň na problematiku prokrastinace v jejich …víceAbstract:
Bachelor thesis "Educational and psychological problems of procrastination of Secondary School students" deals with procrastination in secondary education. In the theoretical part of the work is mentioned procrastination, its history and present. Distribution according to types, causes, consequences and prevention of procrastination.The practical part deals with the views of students on the issue of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alexandra Aišmanová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIKÝŘ, Ota. Pedagogicko-psychologické problémy prokrastinace studentů SOŠ. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie na vzdělávací politiku (se zaměřením na sekundární stupeň)
Barbora Pisařovicová -
Vyšší sekundární vzdělávání jako mezník ve vzdělávací dráze
Sára Vokuličová -
Styly učení u žáků se sluchovým postižením na sekundárním stupni vzdělávání
Barbora HRDOVÁ KOLÍBALOVÁ -
Virtuální realita v edukačním procesu na primárním a sekundárním stupni vzdělávání
Lenka NEKORANCOVÁ -
Problematika přechodu žáků z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ
Tereza MANOVÁ -
Přechod mezi primárním a nižším sekundárním stupněm vzdělávání
Ilona Válková -
Frustrace - nepřítel motivace
Lenka FALTIČKOVÁ -
Poruchy chování žáků jako možný důsledek frustrace
Petra Berlinská