Problematika integrace tělesně handicapovaného po roce 1990 – Markéta Kubínová
Markéta Kubínová
Bakalářská práce
Problematika integrace tělesně handicapovaného po roce 1990
Problematics of integration of a physically disabled person after the year 1990
Anotace:
V této bakalářské práci se budu věnovat problematice integrace tělesně handicapovaného po roce 1990. Úvod zasvětí čtenáře do metodologie a vysvětlí základní pojmy. Práci jsem rozdělila na tři kapitoly, přičemž v první kapitole zhodnotím vývoj integračních snah od roku 1990 po současnost. Druhá kapitola bude obsahovat mé vlastní zkušenosti s integračním procesem a to v rámci povinné i nepovinné školní …víceAbstract:
In this thesis, I will be covering problematics of integration of a physically disabled person after the year 1990. The introduction makes the reader familiar with methodology and explains basic terminology. The thesis is divided into three chapters, where in the first chapter the development of integration process since 1990 will be evaluated. Second chapter will be dedicated to my personal experience …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubínová, Markéta. Problematika integrace tělesně handicapovaného po roce 1990. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ