Analýza kurikul předmětů rozvíjejících kritické myšlení studentů CHASOP – Lucie Harenčáková
Lucie Harenčáková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Analýza kurikul předmětů rozvíjejících kritické myšlení studentů CHASOP
Analysis of curricula of subjects developing critical thinking of CHASOP students
Anotace:
Tématem této absolventské práce je Analýza kurikul předmětů rozvíjejících kritické myšlení studentů CHASOP. Kritické myšlení je jednou z podstatných kompetencí sociálních pracovníků, protože sociální pracovníci během výkonu své práce pomáhají klientům s řešením jejich složité životní situace, a proto považuji za důležité, aby informace, které tvoří mozaiku života klienta, uměli správně posoudit a na …víceAbstract:
The topic of this graduate thesis is Analysis of the curriculum of courses developing critical thinking in CHASOP students. Critical thinking is one of the essential competencies of social workers, because social workers, during their work, help clients to solve their complex life situation, and therefore I consider it important that they are able to correctly assess the information that makes up the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.caritas-vos.cz/th/mvt7r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ivana Olecká, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vlastimil Vohánka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální OlomoucCARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Charitativní a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Využití učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy
Petra HÁJKOVÁ -
Programy na podporu kritického myšlení u dětí mladšího věku s použitím metod RWCT v Městské knihovně Český Těšín
Šildrová Šildrová -
Návrh kompetečního modelu a kurikula digitálního kurátorství
Michal Konečný -
Kompetenční model Výcviku integrace v psychoterapii
Adam Horváth