Kristýna Zíková

Bakalářská práce

Marketingový plán pro kavárnu Oliver café

Marketing plan for Oliver Café
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je tvorba marketingového plánu pro již dva roky provozovanou kavárnu. V teoretické části jsou popsány poznatky, především z oblasti cestovního ruchu, pohostinství a gastronomie. Tyto poznatky jsou následně aplikovány v praktické části při sestavování samotného marketingového plánu pro kavárnu. Práce zahrnuje situační analýzu podniku, vytyčení marketingových cílů, analýzu …více
Abstract:
The subjekt of this bachelor thesis is the creation of a marketing plan for a coffee shop that already operates for two years. In a theoretical part, findings are described, especially from the area of tourism, hospitality and gastronomy. These findings are subsequently applied in a practical part in the creation of the exact marketing plan for the coffee shop. The thesis contains situational analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Oponent: Lucie Mašterová, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management