Analýza metrík a faktorov virality YouTube kanálu – Juraj Šlauka
Juraj Šlauka
Bachelor's thesis
Analýza metrík a faktorov virality YouTube kanálu
Analýza metrík a faktorov virality YouTube kanálu
Anotácia:
Cílem této práce je analyzovat metriky a faktory ovlivňující viralitu videí na YouTube, konkrétně na základě dat z autorova vlastního YouTube kanálu. Teoretická část poskytuje přehled o platformě YouTube, jejím doporučujícím algoritmu a klíčových metrikách používaných pro hodnocení úspěšnosti videí. Věnuje se také technikám analýzy sentimentu a její použitelnosti v kontextu YouTube. Analytická částAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the metrics and factors influencing the virality of YouTube videos, specifically using data from the author's own YouTube channel. The theoretical part provides a comprehensive overview of the YouTube platform, its recommendation algorithm, and the key performance metrics used to evaluate video success. It also delves into sentiment analysis techniques and their …viacAbstract:
Cieľom tejto práce je analyzovať metriky a faktory ovplyvňujúce viralitu videí na YouTube, konkrétne na základe dát z autorovho vlastného YouTube kanálu. Teoretická časť poskytuje prehľad o platforme YouTube, jej odporúčacom algoritme a kľúčových metrikách používaných na hodnotenie úspešnosti videí. Venuje sa aj technikám analýzy sentimentu a jej uplatniteľnosti v kontexte YouTube. Analytická časť …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92974
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedúci: Jana Syrovátková
- Oponent: František Sudzina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92974
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Praktické možnosti analýzy textových dat se zaměřením na analýzu sentimentu a vizualizaci
Alena Frydrychová -
Filmové titulky: žánry a sentiment
Vít Šebestík -
Sentiment Analysis with Linguistic Knowledge
Pavlína Klimešová -
Zlepšení poznatků o produktech pomocí analýzy sentimentu recenzí zákazníků
Jana Dudášová -
Sentiment analysis in correspondence experiments
Adam Cihlář -
Analýza systému Google Analytics a jeho využitie v e-businesse
Barbara Reményová -
Effective Video Marketing using YouTube Video Hosting
Elizaveta Zakharova -
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková