Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař – Petr Masař
Petr Masař
Bakalářská práce
Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař
Possibilities of Using Internet Marketing in the Company Petr Masař
Anotace:
Práce se zabývá analýzou možností využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař. Teoretická část se zabývá definováním pojmů internet a internetový marketing. Vysvětluje metody, jak lze pomocí internetového marketingu přivést na webové stránky více návštěv-níků, ze kterých se stanou noví zákazníci. Praktická část se skládá z představení firmy a její činnosti. Dále se práce zabývá analýzou současného …víceAbstract:
The thesis discusses the analysis of possibilities of utilizing internet marketing in the com-pany Petr Masař. The theoretical part includes defining the terms internet and internet mar-keting. The theoretical portion of this paper also describes methods of internet marketing and how to use these methods to increase website visitors in an attempt to gain new custo-mers. The practical part of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MASAŘ, Petr. \textit{Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ivfrxq/. [citováno 2024-04-24]
Jak správně citovat práci
Masař, Petr. Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ
Monika Marešová -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Internetový marketing a SEO
Tomáš Rabiencný -
SEO analýza a optimalizace vybraného e-shopu
Tomáš Vytopil -
SEO optimalizace a E-marketing internetových stránek
Vojtěch Peťovský -
SEO optimalizace internetového obchodu
Libor Mlýnek