Jakub Kopecký

Bakalářská práce

Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz

Marketing Analyse of the cultural website GoOut.cz
Anotace:
Práce Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz se zabývá analýzou úspěšné marketingové strategie společnosti GoOut, s.r.o., která nabízí vstupenky na různé kulturní akce v Čechách a v Polsku. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou, která je věnována výzkumným metodám, a praktickou, kde jsou metody aplikovány. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat současnou marketingovou situaci …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe marketing analyse of cultural website GoOut.cz. The thesis is divided into two parts. The theoretical part with initial expertise and the practical one with emphasis on the information about company, their competitors, customer analysis, SWOT analyse and Porters analyse. The thesis is based on literature and interviews with the founders of the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Marek Prokůpek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69493