Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz – Jakub Kopecký
Jakub Kopecký
Bakalářská práce
Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz
Marketing Analyse of the cultural website GoOut.cz
Anotace:
Práce Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz se zabývá analýzou úspěšné marketingové strategie společnosti GoOut, s.r.o., která nabízí vstupenky na různé kulturní akce v Čechách a v Polsku. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou, která je věnována výzkumným metodám, a praktickou, kde jsou metody aplikovány. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat současnou marketingovou situaci …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe marketing analyse of cultural website GoOut.cz. The thesis is divided into two parts. The theoretical part with initial expertise and the practical one with emphasis on the information about company, their competitors, customer analysis, SWOT analyse and Porters analyse. The thesis is based on literature and interviews with the founders of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Marek Prokůpek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69493
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyse der Marketingkommunikation am Beispiel der Firma Gienger
Karolína POSPÍŠILOVÁ -
Komparative Analyse der formalen Elemente der Organisation eines ausgewählten Unternehmens in Westböhmen und eines in Bayern
Přemysl TRNKA -
Analyse der Zufriedenheit der Klienten der Gesellschaft Lázně Luhačovice, a.s.
Radek Naňák -
Analyse der unternehmensexternen Kommunikation am Beispiel der Firmen Česká pošta, s. p. und Deutsche Post AG
Mária HELLEBRANDOVÁ -
Analyse des tschechischen und deutschen Marktes für Biokosmetik
Michaela HRABINOVÁ -
Analyse de l'offre des circuits a forfait des agences de voyage tcheques en Corse
Petra RACHVALOVÁ -
Analyse der Marketingkommunikation zur optimalen Positionierung der Marke eines ausgewählten Unternehmens
Michal Ťavoda -
Analyse der Marketingführung der Gesellschaft Wanzl spol. s r.o.
Michaela Krikelová