Lesní pedagogika a její aplikace v přírodovědném vzdělávání na 1. stupni ZŠ – Veronika ŠROTKOVÁ
Veronika ŠROTKOVÁ
Master's thesis
Lesní pedagogika a její aplikace v přírodovědném vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Forest pedagogy and its application in natural science education at elementary school
Anotácia:
Lesní pedagogika je v dnešní době poměrně diskutované, zároveň však veřejnosti neznámé téma. Jedná se o enviromentální formu vzdělávání, která zprostředkovává informace prostřednictvím přírody. V teoretické části se seznámíme s lesní pedagogikou. Čím se zabývá a jaké jsou její cíle. Nesmíme opomenout ani její metody a formy výuky. Zaměříme se také na předměty, díky kterým ji můžeme začlenit do výuky …viacAbstract:
Nowadays, forest pedagogy is rather discutable, but it still remains unknown to the public. Forest pedagogy is basically environmental form of education, based on analysing information through nature. In theoretical part, the forest pedagogy will be introduced. Such as main characteristics and primary goals. We should not forget to mention it´s methods and forms of education. We will also focus on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2020
- Vedúci: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠROTKOVÁ, Veronika. Lesní pedagogika a její aplikace v přírodovědném vzdělávání na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Lesní pedagogika jako předmět pro posouzení a hodnocení pomocí metody "flow"
Štěpánka Jouzová -
Lesní mateřské školy (LMŠ) - alternativní způsob předškolního vzdělávání v České republice
Martina MORÁVKOVÁ -
Využití inovativní metody Lesní mysl v kontextu sociální práce s lidmi se zdravotním znevýhodněním
Božena Jandová -
Inspirace ze zahraničí pro české lesní mateřské školy
Petra Vávrová -
Motivace rodičů pro umístění dítěte do lesní mateřské školy
Lucie KUBIŠTOVÁ -
Uplatnění alternativních pedagogických forem v prostředí lesní mateřské školy
Lucie Petrová -
Návrh koncepce lesní mateřské školy
Barbora Škodová -
Reálné a virtuální zážitky žáků očima pedagoga
Dušan Brandejs