Bc. Jan Tinka

Bachelor's thesis

Návrh osvědčených postupů ICT marketingu pro malé a střední firmy (SME)

Design of ICT marketing best practices concepts for small and medium enterprises
Anotácia:
V této práci nejprve vysvětlím pojmy reklama a internetový marketing, podrobně rozeberu jejich historii a nejčastější formy. Poté se blíže budu věnovat A/B testování a hlavně PPC reklamě a propagaci v sociálních sítích. V praktické části navrhnu a vyhodnotím sadu testů jak pro PPC reklamu, tak pro reklamu v sociální síti Facebook. Poslední kapitola bude věnována návrhu a přípravě dokumentace pro realizaci …viac
Abstract:
In this thesis i explain terms of advertising and internet marketing, their history and the most used forms. I will then closely examine A/B testing and especially PPC and social networks advertising. In practical part of thesis i will analyze a set of test defined for both PPC and Facebook advertising. Last chapter will be devoted to designing an affiliate program and creating documentation for it …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2012
  • Vedúci: RNDr. Jaroslav Škrabálek
  • Oponent: MBA Sandra Kumorowski

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Bachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics