Návrh osvědčených postupů ICT marketingu pro malé a střední firmy (SME) – Bc. Jan Tinka
Bc. Jan Tinka
Bakalářská práce
Návrh osvědčených postupů ICT marketingu pro malé a střední firmy (SME)
Design of ICT marketing best practices concepts for small and medium enterprises
Anotace:
V této práci nejprve vysvětlím pojmy reklama a internetový marketing, podrobně rozeberu jejich historii a nejčastější formy. Poté se blíže budu věnovat A/B testování a hlavně PPC reklamě a propagaci v sociálních sítích. V praktické části navrhnu a vyhodnotím sadu testů jak pro PPC reklamu, tak pro reklamu v sociální síti Facebook. Poslední kapitola bude věnována návrhu a přípravě dokumentace pro realizaci …víceAbstract:
In this thesis i explain terms of advertising and internet marketing, their history and the most used forms. I will then closely examine A/B testing and especially PPC and social networks advertising. In practical part of thesis i will analyze a set of test defined for both PPC and Facebook advertising. Last chapter will be devoted to designing an affiliate program and creating documentation for it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fl8x5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2012
- Vedoucí: RNDr. Jaroslav Škrabálek
- Oponent: MBA Sandra Kumorowski
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Affiliate marketing
Jan Palme -
Affiliate marketing s využitím optimalizace trackování provizí
Petra Černochová -
Možnosti affiliate marketingu v online prostředí
Jiří Šťastný -
Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí
Filip MURCKO -
Affiliate marketing v ČR
Michal Kuchárik -
Affiliate marketing
Michal Ureš