Mgr. Klára Pirklová, PhD.

Diplomová práce

Webináře ve vzdělávání učitelů

Webinars as a Tool for Continuing Teacher Education
Anotace:
Cílem práce bylo vytvořit příručku pro lektory, jež realizují vzdělávání učitelů prostřednictvím webinářů. Využila jsem přístup označovaný jako evidence-informed design, návrh založený na důkazech. Prošla jsem výzkumy k tématu webinářů i k tématu vzdělávání učitelů a formulovala klíčový problém. Problémem se jevil nedostatek znalostí a dovedností v obou zmiňovaných oblastech. Poté jsem popsala persony …více
Abstract:
The aim of the thesis was to create a handbook for trainers who implement teacher education through webinars. I used an approach referred to as evidence-informed design. I reviewed research on the topic of webinars as well as the topic of teacher education and formulated a key problem. The problem appeared to be a lack of knowledge and skills in both of these areas. I then described the personas of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
  • Vedoucí: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.