Webináře ve vzdělávání učitelů – Mgr. Klára Pirklová, PhD.
Mgr. Klára Pirklová, PhD.
Diplomová práce
Webináře ve vzdělávání učitelů
Webinars as a Tool for Continuing Teacher Education
Anotace:
Cílem práce bylo vytvořit příručku pro lektory, jež realizují vzdělávání učitelů prostřednictvím webinářů. Využila jsem přístup označovaný jako evidence-informed design, návrh založený na důkazech. Prošla jsem výzkumy k tématu webinářů i k tématu vzdělávání učitelů a formulovala klíčový problém. Problémem se jevil nedostatek znalostí a dovedností v obou zmiňovaných oblastech. Poté jsem popsala persony …víceAbstract:
The aim of the thesis was to create a handbook for trainers who implement teacher education through webinars. I used an approach referred to as evidence-informed design. I reviewed research on the topic of webinars as well as the topic of teacher education and formulated a key problem. The problem appeared to be a lack of knowledge and skills in both of these areas. I then described the personas of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hqaqq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
- Vedoucí: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.