Návrh podnikatelského modelu maloobchodní firmy – Martin Sovíček
Martin Sovíček
Master's thesis
Návrh podnikatelského modelu maloobchodní firmy
The Business Model Proposal of Retail Enterprise
Anotácia:
Cílem diplomové práce je navržení podnikatelského modelu maloobchodní firmy Wallow. s. r. o., která se zabývá výrobou atypických pelechů pro domácí zvířata. V teoretické části jsou přiblíženy základy pojmy, týkající se podnikatelských modelů. Součástí je také definování vybraných podnikatelských modelů. Jsou zde také popsány analýzy a metody používané při jejich tvorbě. Jsou jimi SWOT a SLEPT analýzy …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to design a business model of the retail company Wallow. s. r. o., which deals with the production of atypical dosis for pets. In the theoretical part, the concepts related to business models are introduced. It also includes defining selected business models. There are also described the analyzes and methods used in their creation. These are SWOT and SLEPT analyzes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127616
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedúci: Jindra Peterková
- Oponent: Gabriela Thomasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza pro nově vznikající a na český trh vstupující firmu orientující se na svatební tiskoviny
Monika Mléčková -
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Návrh nové generace produktu na trh
Veronika Pustówka -
Uvedení nového produktu na trh
Jiří Zelenka -
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
Nikola Bravencová