Analýza marketingové komunikace vybraných sociálních podniků – Bc. Lucie VESELÁ
Bc. Lucie VESELÁ
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace vybraných sociálních podniků
Analysis of marketing communication of selected social enterprises
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraných sociálních podniků z Plzeňského kraje, jimiž jsou Garden Gang s. r. o.; Možnosti tu jsou o. p. s., jehož součástí jsou Café restaurant Kačaba, Second Help a Zdravá svačina; dále podnik Popelky s. r. o. a Sdružení občanů Exodus. V práci je nejprve zpracována teoretická část k problematice sociálního podnikání a sociálních …víceAbstract:
The presented diploma thesis is focused on analysing marketing communication of chosen social enterprises from the region of Pilsen such as Garden Gang Ltd; Možnosti tu jsou NGO, which includes Café restaurant Kačaba, Second help and Zdravá svačina; afterwards enterprise Popelky Ltd and citizens association Exodus. Firstly in the thesis there is elaborated the theoretical part which deals with social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VESELÁ, Lucie. Analýza marketingové komunikace vybraných sociálních podniků . Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová