Mediální reflexe Mercedes-Benz Prague Fashion Week – Dana Linh Nguyen
Dana Linh Nguyen
Bachelor's thesis
Mediální reflexe Mercedes-Benz Prague Fashion Week
The Media Reflection of Mercedes-Benz Prague Fashion Week
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá prezentací a medializací největší módní přehlídky v České republice, Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Jejím cílem je analýza, vyhodnocení a komparace tiskových zpráv a mediálních výstupů třech ročníků události, v období mezi lety 2018–2020. V teoretické části se věnuje médiím, metod jejich výzkumu, a především přeměnou kulturní události na událost mediální prostřednictvím …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the presentation and media coverage of the largest fashion show in the Czech Republic, Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Its aim is to analyze, evaluate and compare the press releases and media outputs of the three years of the event in the period between 2018 and 2020. The theoretical part is focused on the media, methods of their research, and especially the transformation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83794
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
- Supervisor: Mario Kubaš
- Reader: Barbara Hucková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83794
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Řízení příležitostí a rizik při spolupráci módních návrhářů s managementem módní události aplikováno na Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku
Blanka Podvolecká -
Projekt Mercedes Benz Prague Fashion Weekend a jeho animační dopady
Adéla Mazánková -
Mediální reflexe Prague Design Week
Dominika Hejkalová -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal